Ha szívesen időzöl Jane Austen korában, sétálnál a hajdani Cranford utcáján vagy Downton Abbey falai között, netalán vásárolnál a 'The Paradise' áruházban, jó helyen jársz. Kizárólag romantikus HÖLGYEKNEK!

2013. szeptember 28., szombat

Végre...

   Lassan csak visszatérnek a hétköznapok... néha már várja az ember.
A nyár minden másról szól nálunk csak nem a kézimunkáról. Nem igazán tűri a család, ha társaságban kötök. Hiába mondom én hogy attól még tudok beszélgetni, ők ezt felettébb illetlenségnek tartják. Így hát nálam nem került be kézimunka a nyaralós csomagba, sőt itthon is ritkábban vettem elő a tűimet.
Nem is tudok sok mindent mutatni, de azért elkészült egy stóla és egy kevés fonal.




   Alapul észt csipkemintát választottam, de most csak a két végére kötöttem szegélyt, merőlegesen a kendőtestre.
A fonal olasz Kid Mohair (55% kidmohair, 45% acril). 4 mm-es tűvel készült.
A méretei: 56 cm széles, 162 cm hosszú, 7 dkg.

   Egy 'bágyadt' színű fonal is lekerült a rokkámról. Saját festésű Rikker-féle finom merinó, kétágúra cérnázva. Vékonyka a szentem, de elég hosszú: 9,2 dkg, 610 m.


4 megjegyzés:

  1. Megint lélegzetelállítóan szép a csipkéd, és a fonal egészen mesebeli, jégkirálynős, gyönyörűek!

    VálaszTörlés
  2. végre, végre! már vártam ezt a bejegyzést :)

    VálaszTörlés
  3. Én félig laikusként nyilatkozom,hogy csodaszép.

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...