Ha szívesen időzöl Jane Austen korában, sétálnál a hajdani Cranford utcáján vagy Downton Abbey falai között, netalán vásárolnál a 'The Paradise' áruházban, jó helyen jársz. Kizárólag romantikus HÖLGYEKNEK!

2013. július 16., kedd

Gombolyagok... természetesen

   Angliából származó shetland gyapjúimat végre feldolgoztam. Azért végre, mert már zavart a kicsit erősebb illata. Tudtam már korábbról, hogy fonás, mosás után el fog tűnni, és gyönyörködhetek a jóillatú gombolyagokban. Megfogadtam hogy addig nem is kezdek színesbe, amíg el nem fogynak a festetlen natúrjaim. Nem volt könnyű betartani, három adag, összesen kb. 30 dkg várt rám.  
   A képeken korábban font fonalak is szerepelnek, csak mert olyan jó látni így együtt őket. Tudom hogy emlékeztet ez a kép egy korábbimra, de abból három gombolyagot elhasználtam, és most újabb három árnyalattal gyarapodtam. Mindegyik néhány g híján 10 dkg (ezért egy picit neheztelek a gyapjús cégre), és kb. egyforma vastagságúak lettek. 
   Egyenlőre még mindegyik megvásárolható. Fair Isle, vagy más színes mintákhoz ideális választás, hiszen színük biztosan nem enged, a bárányoktól kapták. :)
A részleteket a Breslo vagy a Meska Alkotók boltja oldalán olvashatod el.



forrás: http://www.agraria.org/ovini/shetland.htm

1 megjegyzés:

  1. fantasztikus, milyen szépek ezek a természetes színek a fonalakon na és a birkákon is!

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...