Ha szívesen időzöl Jane Austen korában, sétálnál a hajdani Cranford utcáján vagy Downton Abbey falai között, netalán vásárolnál a 'The Paradise' áruházban, jó helyen jársz. Kizárólag romantikus HÖLGYEKNEK!

2011. január 20., csütörtök

Mostantól...

Megtört az ellenállásom. Mostantól én is... Ha mást nem, kötéseimet biztosan megmutatom. Talán mást is magamról/ból. Majd kiderül.
A tavalyi évem a kendők jegyében telt, és élveztem. Nem gondoltam ezt egy éve, mikor a Ravelry-n a '10 shawls in 2010 group' -ot könyvjelzőztem. Aztán mikor nemrég számbavettem munkáimat, jót mosolyogtam kicsinyhitűségemen. 14 kötött 'vállterítő' kacsintott vissza (volt amiből kettő készült).
Izgalommal nézek előre: idén ezt, meg azt, meg amazt is szeretném. No meg 11 shawls in 2011 :) !

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...